Permohonan Biasiswa Tajaan JPA Untuk Program Ijazah Dalam Negara (PIDN)

Permohonan Biasiswa Tajaan JPA PIDN telah dibuka kepada pelajar yang layak. Kepada pelajar yang berminat dan layak anda boleh mengemukakan permohonan secara online.

Oleh kerana post kami yang terdahulu mengenai JPA Loan Application Form And Guidelines begitu popular kami mengambil keputusan untuk membuat sedikit kemaskini dengan maklumat baru di sini.

Sila hantar permohonan anda menerusi aplikasi online di Permohonan Online Biasiswa JPA PIDN

Jika terdapat apa-apa pertanyaan sila berhubung denga pihak JPA PIDN melalui maklumat di bawah

A. For technical problems, call 03-88853453, 03-88853541, and 03-88853552
B. For queries, email pidn2014.bmi@jpa.gov.my

Permohonan pinjaman JPA Program Ijazah Dalam Negara (PIDN)


READ ALSO: Syarat Kelayakan Biasiswa JPA Program Ijazah Dalam Negara PIDN

Permohonan Pinjaman  JPA Program Ijazah Dalam Negara (PIDN) JPA PIDN study loan akan dibuka tidak lama lagi. Ini adalah salah satu peluang yang lebih besar yang boleh didapati bagi pelajar untuk meneruskan pengajian mereka di mana-mana university atau college (university or colleges in Malaysia) di Malaysia. Pelajar-pelajar yang masih tercari-cari pinjaman pelajaran (study loans) adalah digalakkan untuk memohon.


Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) mengumumkan di laman webnya bahawa ia akan membuka Pinjaman  Program Ijazah Dalam  Negara (PIDN) JPA PIDN study loans bagi pelajar yang telah ditawarkan diploma atau ijazah di universiti-universiti awam dan swasta untuk  Sesi 2013.

Untuk mendaftar layari  Permohonan Biasiswa Tajaan JPA Untuk Program Ijazah Dalam Negara (PIDN)