Permohonan Biasiswa The Star Education Fund 2018 Malaysia

Biasiswa The Star Education Fund 2018 Malaysia – Setiap tahun The Star Education Fund selalunya sentiasa menawarkan biasiswa kepada pelajar yang layak dan berminat. Tahun ini The Star sekali lagi menawarkan biasiswa kepada pelajar Malaysia untuk mereka melanjutkan pengajian ke peringkat yang lebih tinggi dalam bidang-bidang yang terpilih.

Biasiswa The STAR ini diberikan kepada pelajar yang mengambil pelbagai bidang pengajian. Ini adalah peluang baik kepada pelajar yang cermerlang dan memerlukan pembiayaan/biasiswa untuk pengajian mereka.

Pelajar yang layak, berminat dan memerlukan bolehlah menghantar permohonan mereka sebelum tarikh tutup tersebut.

Borang permohonan online boleh didownload di SINI

Biasiswa The STAR ini menawarkan biasiswa untuk pelbagai bidang pengajian. Jika anda berminat anda boleh semak bidang pengajian dan universiti terlibat di SINI.

Untuk memohon Biasiswa The STAR ini anda hanya perlu download borang permohonan online, lengkapkan borang permohonan tersebut dan hantar ke alamat di bawah:

The Star Education Fund
Star Media Group Berhad
Menara Star
15 Jalan 16/11 Section 16
46350 Petaling Jaya Selangor.
Email: edufund@thestar.com.my
Telefon: 03-7967 1388 ext. 1642 / 1643

Permohonan yang lambat diterima oleh pihak pengurusan Biasiswa The STAR Education Fund tidak akan dilayan atau diproses.

READ ALSO: The STAR Education Fund Scholarship Details

Untuk maklumat terkini dan tepat anda dinasihatkan untuk berhubung terus dengan pihak penyedia/pemberi Biasiswa The STAR. Kepada yang memohon semoga berjaya!