Biasiswa Diploma Kejururawatan AIMST University

Biasiswa Diploma Kejururawatan dari AIMST University. Jika anda memiliki keputusan SPM yang sesuai dengan kelayakan yang diperlukan untuk sambung pengajian ke peringkat Diploma Kejururawatan, biasiswa tajaan AIMST University ini mungkin apa yang anda sedang cari.

Biasiswa Diploma Kejururawatan AIMST University

Pemohon mestilah memiliki kelayakan dengan mendapat sekurang-kurangnya 5 kredit di peringkat SPM untuk mana-mana mata pelajaran berikut.

  • Matematik (Elementary / Tambahan / Moden)
  • Sains (Sains Am / Murni)
  • Biologi
  • Kimia (Lulus Biologi)
  • Fizik (lulus dalam biologi)
  • BM

Mana-mana 2 subjek lain yang lulus

Bahasa Inggeris Pelajar antarabangsa dengan minimum IELTS 5.5* Kapasiti sebanyak 150 pelajar setiap tahun

Jika anda berminat dan memiliki kelayakan anda boleh membuat permohonan secara online di laman portal yang disediakan oleh pihak AIMST untuk tujuan tersebut.

Pemohon boleh layari link ini : https://www.aimst.edu.my/admission/

Jika anda memiliki pertanyaan lanjut atau ingin mendapatkan maklumat lebih terperinci mengenai tawaran tajaan pendidikan tersebut anda boleh gunakan maklumat perhubungan di bawah atau layari laman website rasmi AIMST University.

Address:

Jalan Bedong – Semeling
08100 Bedong
Kedah Darul Aman
Malaysia

Tel: +604-429 8000
Fax: +604-429 8007 / 8008 / 8009
Email: choose@aimst.edu.my

Pelajar yang ingin meneroka peluang tajaan atau biasiswa dari pihak-pihak lain boleh layari senarai biasiswa paling popular di Malaysia tahun ini.

Jika anda info mengenai biasiswa Diploma Kejururawatan dari AIMST University ini bermanfaat mohon share kepada kawan-kawan anda yang lain. Mungkin mereka berminat dengan peluang ini.