Cosmopoint KK Course And Contact Number, Join Us Now!

Cosmopoint KK Course And Contact Number – Cosmopoint Kota Kinabalu Sabah intake and roadshow dates and venues for this year. Kami membuka pelawaan kepada para pelajar yang masih tercari-cari tempat untuk menyambung pengajian anda ke peringkat yang lebih tinggi.

Anda yang ingin mendapatkan maklumat mengenai peluang-peluang pendidikan di Cosmopoint KK Sabah  dan mengenai kursus-kursus yang anda boleh ceburi selepas ini, Cosmopoint Kota Kinabalu(KK) Sabah akan mengadakan sesi roadshow di seluruh Negeri Sabah sepanjang tahun ini.

Sesi Cosmopoint KK Sabah roadshow itu adalah untuk memberikan penerangan dan khidmat nasihat secara percuma kepada para pelajar mengenai hala tuju mereka selepas ini dan juga  peluang-peluang pembiayaan pengajian anda ke peringkat yang lebih tinggi.

Cosmopoint KK course and contact number

Kepada yang berminat inilah peluang anda untuk mendapatkan maklumat percuma mengenai peluang pendidikan dan pembiayaan pendidikan anda pada masa akan datang.

Untuk maklumat pendaftaran dan maklumat lanjut  anda boleh juga melawat webpage mereka di  COSMOPOINT KK SABAH.

Pihak  kami ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan semoga berjaya kepada.

Tahun ini Cosmopoint KK yang terletak di Sabah sekali lagi membuka promosi seperti hostel percuma dan yuran pengajian yang murah ditawarkan kepada pelajar-pelajar yang menyertai Cosmmopoint.

Peluang dan bantuan mencari pekerjaan juga ditawarkan untuk pelajar-pelajar Cosmopoint.