Biasiswa Loh & Loh Corporation – Loh & Loh Corporation Scholarship Programme

Biasiswa Loh & Loh Corporation atau Loh & Loh Corporation scholarship programme kita kembali dibuka tahun ini untuk pelajar yang layak dan berminat. Biasiswa ini diwujudkan bertujuan untuk membantu pelajar-pelajar yang berkelayakan dengan latarbelakan akademik yang cemerlang untuk melanjutkan pengajian mereka ke peringkat yang lebih tinggi.

Maklumat biasiswa Loh & Loh Corporation

Biasiswa Loh & Loh Corporation ini dibuka kepada pelajar Malaysia termasuk anak-anak kakitangan Loh & Loh Corporation untuk memohon.

Senarai kursus yang mendapat tajaan biasiswa

Kursus yang ditaja ialah seperti yang tersenarai di bawah:

a. Built Environment (Quantity Surveying/Land Survey/Building & Construction Management)
b. Engineering (Civil/Structure)

Pelajar yang mengambil kursus yang tersenarai di atas dipelawa untuk memohon Biasiswa Loh & Loh Corporation.

Kelayakan untuk memohon

Sebelum menghantar permohonan anda sila semak dengan teliti kelayakan untuk memohon biasiswa ini. Ini untuk mengelakkan masa anda terbuang begitu sahaja dan juga untuk meningkatkan peratusan permohonan anda akan berjaya.

Syarat kelayakan memohon Loh & Loh Corporation Scholarship

Jika anda memiliki kelayakan yang diperlukan jangan tunggu lagi, mohonlah hari ini.

Cara untuk memohon

Selepas anda membaca syarat kelayakan sudah tentu jika anda memiliki kriteria-kreteria yang diperlukan anda akan memohon.

Berikut adalah cara atau langkah-langkah untuk memohon Biasiswa Loh & Loh Corporation ini. Sila baca dengan teliti langkah-langkah menghantar permohonan anda di bawah.

Cara-cara memohon biasiswa Loh & Loh Corporation

Download borang permohonan Biasiswa Loh & Loh Corporation di Borang Permohonan Online

Jika anda memilik kelayakan dan telah mengikuti cara-cara menghantar permohonan seperti di atas mungkin peluang anda lebih cerah kelak.

Tarikh tutup permohonan

Jika anda layak dan berminat untuk memohon biasiswa ini anda harus menghantar borang permohonan yang telah dilengkapkan bersama dokumen-dokumen berkaitan yang diperlukan sebelum 30th November 2017.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut dan terperinci sila layari webportal rasmi Loh & Loh Corporation Scholarship Programme

Adalah penting untuk anda mematuhi tarikh tutup. Kepada yang memohon kami ucapkan semoga berjaya.