Fairview Teaching Scholarship (Biasiswa Pendidikan Fairview)

Fairview Teaching Scholarship is ditawarkan untuk pelajar yang ingin melanjutkan pengajian dalam bidang pendidikan (B.Ed Programme) di peringkat degree di University College Fairview (UCF) dengan kerjasama Fairview International School (FIS).

Biasiswa ini sesuai kepada mereka yang berminat untuk menjadikan kerjaya sebagai pendidik di sekolah-sekolah antarabangsa (international schools/private schools)

Program biasiswa Fairview adalah pengajian selama 3 tahun dan selepas tamat pengajian anda akan dikehendaki mengajar di mana-mana Fairview International School atau yang ada kaitan dengannya.

Gaji permulaan ialah RM1800 hingga RM2500.

Kelayakan Memohon

Pelajar yang berminat mestilah memiliki kelayakan yang dikehendaki. Sila rujuk laman website rasmi Fairview untuk maklumat lanjut.

Jumlah Tajaan

Pemohon yang berjaya berpeluang untuk mendapat pembiayaan penuh atau sebahagian dari yuran penuh pengajian mereka.

Pelatih guru juga berpeluang untuk menikmati elaun bulanan sebanyak RM500/sebulan pada tahun pertama latihan/praktikal mengajar.

Untuk memohon biasiswa Fairview layari >>> fairview.edu.my

Semoga perkongsian mengenai biasiswa Fairview (Fairview scholarship) ini bermanfaat kepada anda. Sila kongsikan maklumat ini kepada rakan-rakan yang lain.