SUNWAY Scholarship Interview Questions And Answers

Sunway scholarship interview questions and answers. Jika anda ada memohon biasiswa Sunway dan termasuk dalam senarai pendek (short-listed), besar kemungkinan anda akan dipanggil untuk menghadiri sesi temuduga.

Baca maklumat lanjut biasiswa >> DI SINI

Baca Sunway Scholarship interview question and answers

Untuk bersedia menghadapi temuduga tersebut, sebaiknya anda membaca perkongsian mengenai Sunway scholarship interview questions and answers supaya anda mempunyai gambaran yang jelas soalan-soalan yang bakal ditanyakan kepada anda nanti.

Kali ini kami kongsikan berberapa blog yang ditulis oleh pelajar yang pernah menghadiri sesi temuduga (scholarship interview) dengan Sunway.

Sebelum itu ada baiknya anda membaca maklumat mengenai biasiswa Sunway University melalui link di bawah.

Salah satu blog yang anda boleh baca dan rujuk ialah blog yang ditulis oleh Fyonce yang bertajuk Sunway Special Scholarship Interview. Beliau membuat perkongsian mengenai pengalaman beliau menghadiri sesi temuduga biasiswa dengan Sunway dan soalan-soalan temuduga yang beliau hadapi/ditanya.

Blog My World oleh Bryan Tan juga ada membuat sedikit perkongsian mengenai pengalaman beliau menghadiri Sunway scholarship interview dalam entrynya bertajuk A-Level Scholarship Interview.

Selain ini mungkin anda juga boleh membaca blog milik Han Yang Gan yang bertajuk Jeffrey Cheah Foundation – Sunway Scholarship. Beliau menjelaskan dengan terperinci Sunway scholarship interview questions and answers yang beliau telah hadapi.

Semoga perkongsian-perkongsian mengenai topik ini bermanfaat kepada anda.

Kepada yang memohon Sunway scholarship kami ucapkan all the best!