The STAR Scholarship Untuk Pelajar Lepasan SPM & STPM

The STAR Scholarship biasanya dibuka setiap tahun kepada pelajar yang berminat dan berkelayakan untuk memohon tahun ini.

Sebenarnya ada banyak lagi scholarship dari badan-badan korporat ditawarkan untuk pelajar. Kena banyak mencari maklumat barulah jumpa.

The Star Education Fund Scholarship merupakan salah satu biasiswa yang sering ditawarkankan setiap tahun sama seperti Biasiswa Karangkraf.

Tahun ini sekali Biasiswa The STAR telah dibuka.

Ini adalah salah satu usaha untuk membantu para pelajar Malaysia yang berkelayakan dan berkebolehan membangunkan kerjaya masa depan mereka.

The Star Education Fund scholarship is offered under the collaboration between Star Media Group with some of the best educational institutions in Malaysia to provide higher education opportunities to deserving young Malaysians.

Pemohon bolehlah memohon melalui permohonan online di webportal rasmi The Star online.

Sebenarnya ada banyak peluang tajaan atau biasiswa yang ada di Malaysia.

Boleh ambil sedikit masa anda untuk melayari himpunan senarai biasiswa terkini di Malaysia untuk pelajar lepasan SPM dan STPM.

Semoga perkongsian ini bermanfaat. Mohon like dan share info ini kepada rakan-rakan anda yang sedang tercari-cari peluang mendapatkan tajaan pendidikan.