Jadual Peperiksaan SPM 2018 Untuk Panduan Pelajar (DRAFT)

Draft Jadual peperiksaan SPM 2018 telah dikeluarkan oleh Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM). Berpandukan apa yang ada di draf jadual peperiksaan SPM yang dikeluarkan, peperiksaan SPM tahun 2018 akan bermula dari 13 November 2018 hingga 13 Desimber 2018.

Lebih kurang satu bulan masa peperiksaan itu dilaksanakan.

Sila rujuk gambar di bawah untuk panduan anda. Download draf jadual peperiksaan SPM 2018 ini melalui pautan (link) yang diberikan untuk memudahkan anda mencetak maklumat ini.

Download: Jadual Peperiksaan SPM 2018 (draf)

Sila ambil maklum bahawa ini adalah DRAFT/DRAF sahaja dan belum MUKTAMAD/FINAL. Versi yang muktamad/final akan dikemaskini selepas pihak KPM mengeluarkannya nanti. Kita menjangkakan tidak banyak perubahan pada versi yang muktamad nanti.

Diharapkan informasi ini dapat membantu pelajar yang menduduki peperiksaan SPM 2018 merancang pembelajaran dan persedian mereka menghadapi peperiksaan SPM nanti.

Semoga perkongsian maklumat mengenai jadual peperiksaan SPM 2018 (draft) ini bermanfaat kepada anda. Sila kongsikan maklumat ini kepada rakan-rakan anda untuk panduan mereka.