UMW Scholarship Application Online For Malaysian

UMW Scholarship application online for Malaysian. Tawaran Biasiswa UMW Holdings Berhad untuk pelajar peringkat Ijazah yang belajar di universiti tempatan di Malaysia. Jika anda sedang belajar di tahun pertama dan masih mencari biasiswa untuk pengajian anda, apa salahnya cuba memohon biasiswa ini untuk ringankan sedikit beban kewangan pengajian anda.

Baca maklumat lanjut biasiswa >> DI SINI

Selain UMW scholarship, ada banyak biasiswa yang ditawarkan di Malaysia. Jika ada masa anda boleh baca senarai biasiswa di Malaysia yang ditawarkan untuk pelajar lepasan SPM dan STPM. Mungkin ada yang bermanfaat untuk anda.

UMW Scholarship application form online untuk pelajar Malaysia yang layak dan berminat

Biasiswa ini adalah ditaja oleh UMW Holdings Berhad untuk pelajar yang berumur tidak lebih 23 tahun dan sedang menjalankan pengajian peringkat ijazah di universiti tempatan di Malaysia.

Jika anda layak, anda boleh terus menghantar permohonan dengan download Borang Permohonan UMW scholarship.

Syarat Kelayakan Dan Kursus Yang Ditaja

Sebelum anda download borang permohonan online yang disediakan sila semak dengan teliti syarat kelayakan memohon dan senarai kursus yang ditaja oleh biasiswa UMW Holdings Berhad. Ini untuk mengelakkan masa anda tidak terbuang dan juga untuk memudahkan anda mengemukan permohonan dengan tepat.

UMW scholarship ini menawarkan tajaan berjumlah RM12,000 per annum meliputi bayaran yuran pendaftaran, tuition &  exam fees, kos buku dan sara hidup.

Jika anda memerlukan maklumat lanjut sila layari portal rasmi UMW scholarship di

UMW CORPORATION SDN. BHD.
Menara UMW (formerly known as Wisma Nusantara)
Jalan Puncak, Off Jalan P Ramlee,
50250 Kuala Lumpur, Malaysia.
Website: http://www.umw.com.my

Untuk memohon sila download >>> UMW Scholarship Application Form Online

Kepada anda yang memohon UMW scholarship kami ucapkan semoga berjaya!. Sila kongsikan berita baik ini kepada rakan-rakan anda yang lain.