Download JADUAL Peperiksaan UPSR 2018 Online

Download Jadual peperiksaan UPSR 2018 (UPSR 2018 Timetable). Jika anda bakal menduduki peperiksaan UPSR 2018 ini, sudah tentu sekarang ini ada sudah sibuk mengatur jadual pembelajaran yang seragam dengan jadual peperiksaan UPSR tahun ini yang akan datang pada bulan September nanti. Menanti saat-saat ‘countdown UPSR 2018’ mesti banyak yang nervous kan. Tenangkan diri.

Jadual waktu UPSR 2018 di bawah diharapkan boleh menjadi panduan anda. Ianya sangat penting. Anda juga digalakkan untuk membaca post kami yang terdahulu mengenai jadual peperiksaan UPSR dan Tips menghadapi peperiksaan UPSR untuk maklumat lanjut.

Jadual Peperiksaan UPSR 2018

Tahun ini peperiksaan akan berlangsung dari 20 Sept 2018 (Khamis) hingga 27 Sept 2018 (Khamis) iaitu seminggu lamanya.  Sebanyak enam (6) mata pelajaran akan diuji iaitu subjek Bahasa Cina, Bahasa Tamil, Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Matematik dan Sains. Sila rujuk jadual waktu peperiksaan UPSR tahu ini untuk maklumat lebih terperinci.
 
Untuk maklumat yang lebih lengkap dan terkini anda boleh berhubung dengan Lembaga Peperiksaan Malaysia (LPM)  atau sekolah masing-masing.

Untuk mendapatkan versi lengkap hebahan ini layari >>> Jadual Peperiksaan UPSR

Semakan Keputusan UPSR Secara Online dan SMS

Selepas menduduki peperiksaan UPSR anda tentu mula rasa berdebar-debar untuk menunggu pengumuman keputusan peperiksaan. Untuk membuat semakan keputusan peperiksaan UPSR anda boleh membuat semakan secara online dan SMS.

Semakan keputusan secara online dan SMS ini lebih mudah dan pantas.

Semoga perkongsian mengenai Jadual Peperiksaan UPSR 2018 ini bermanfaat kepada anda. Sila kongsikan maklumat ini kepada rakan-rakan anda yang lain.