Program Kursus Juruteknik Pesawat Berlesen Yayasan Peneraju

Program kursus sebegai juruteknik pesawat berlesen anjuran Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera adalah satu peluang terbaik untuk diceburi.

Kursus ini terbuka kepada mereka yang berminat dan bercita-cita untuk menjadi juruteknik pesawat berlesen, kerja profesional yang tidak ramai yang mampu memilikinya. Peluang ini dibuka melalui Yayasan Peneraju Pendidikan Bumiputera melalui program yang direka khas iaitu Program Peneraju Skill Juruteknik Pesawat Berlesen.

Yang baiknya anda mempunyai peluang untuk upgrade (naik taraf) menjadi Jurutera Pesawat Berlesen.

Anda tahu bukan bahawa industri penerbangan adalah industri yang mempunyai banyak peluang untuk berkembang di dalam dan luar negara. Pemegang kemahiran ini tidak pernah akan ketandusan peluang kerja.

Syarat-syarat Kelayakan:

1.Bumiputera Warganegara Malaysia;
2.Berumur 18 tahun dan tidak lebih daripada 28 tahun;
3.Kelayakan Akademik Minima:

Lepasan SPM: Sekurang-kurangnya Gred C bagi subjek Bahasa Melayu, Bahasa Inggeris, Matematik dan Fizik

4.Tahap Kesihatan
5.Tidak mempunyai penyakit asma yang kronik;
6.Tidak buta warna.

Kepada yang berminat anda cubalah layari link di bawah:

Peneraju Skil Juruteknik Pesawat

Sebelum itu, sila ambil perhatian bahawa calon-calon yang berminat mestilah membawa dokumen-dokumen yang diperlukan yang telah disahkan semasa menghadiri proses pernilaian dan temuduga. Jika tidak anda tidak akan diberi peluang untuk mengikuti sesi pernilaian.

Semoga perkongsian ini bermanfaat.

Sila kongsikan peluang ini kepada rakan-rakan anda di Whatsapp dan Facebook. Klik sahaja button Share di bawah. Mari kita saling bantu membantu antara satu sama lain.