Biasiswa Sony Malaysia 2020

Biasiswa Sony EMCS Malaysia untuk pelajar Malaysia yang berminat dan layak. Jika anda layak dan belum mendapat tajaan dari mana-mana pihak, peluang tajaan pendidikan dari syarikat Sony Malaysia ini mungkin baik untuk anda.

Baca senarai biasiswa terkini di Malaysia >> DI SINI

 

Sila rujuk kepada hebahan (poster) yang dikeluarkan oleh pihak Sony di bawah. Tawaran ini terbahagi kepada dua (2) iaitu biasiswa untuk pelajar di IPTA dan satu kategori lagi untuk pelajar yang melanjutkan pengajian ke IPTS.

Poster tawaran biasiswa untuk pelajar IPTA

Biasiswa Sony Malaysia

Poster tawaran biasiswa untuk pelajar IPTS

Pelajar yang berjaya mendapat tajaan pendidikan ini akan disyaratkan untuk berkhidmat dengan syarikat sony untuk satu tempoh tertentu.

Yang baiknya anda tidak perlu risau dengan hal mencari kerja selepas tamat pengajian kerana kerja sudah tersedia menanti anda.

Anda boleh tumpukan perhatian sepenuhnya kepada pengajian anda.

Semua maklumat perhubungan ada di dalam poster tersebut. Jika anda perlukan apa-apa maklumat lanjut, bolehlah berhubung terus dengan pihak Sony EMCS.

Semoga informasi ini bermanfaat kepada anda. Kongsikan kepada rakan-rakan anda yang lain, mereka mungkin berminat dan layak untuk memohon tajaan pendidikan tersebut.

Kepada yang memohon kami ucapkan semoga berjaya!