Biasiswa OCBC Bank Untuk Lepasan SPM Dan STPM Tahun Ini

Biasiswa OCBC Bank untuk lepasan SPM. Siapa berminat untuk membina career masa depan dalam bidang perbankan? Jika anda berminat anda boleh cuba apply biasiswa OCBC bank 2019 untuk lepasan SPM dan STPM yang akan keluar keputusan SPM dan STPM tidak lama lagi.

Baca juga: Senarai Tawaran Biasiswa Di Malaysia

Biasiswa OCBC bank ini terbuka kepada seluruh lepasan SPM dan STPM warga Malaysia yang berminat dan berkelayakan untuk memohon biasiswa ini. Kerjaya dalam bidang perbankan sering menjadi pilihan pelajar untuk masa depan kerana ianya ialah bidang professional.
Pelajar yang berjaya akan dikehendaki/ditawarkan pekerjaan  dengan OCBC bank selepas mereka menamatkan pengajian mereka nanti. Ini bermakna anda tidak perlu risau untuk mendapatkan pekerjaan nanti selepas menamatkan pengajian anda.

All candidates will be required to avail themselves for employment at OCBC Bank. However, if for any reason the Bank decides this is not needed, or is unable to employ the candidate, it will duly release him or her from this requirement.

Biasiswa ini ialah Bond-Free bermaksud tiada kewajipan untuk anda terus berkhidmat dengan OCBC bank selamanya.

We offer bond-free scholarships to help bright and talented youths from tertiary education institutions pursue their academic dreams. As an OCBC scholar, you will take on an internship and experience what it’s like to be a part of the OCBC family.

Jika anda perlu biasiswa dan juga berminat untuk terus mendapat kerja sebaik sahaja tamat pengajian, inilah biasiswa yang tepat untuk anda. Teruskan membaca untuk maklumat cara memohon biasiswa ini.
biasiswa OCBC Bank
Untuk memohon anda boleh layari OCBC Bank Scholarship online untuk mendapatkan maklumat terperinci sebelum memohon. Sila baca dengan teliti semua maklumat yang ada di page tersebut untuk memohon biasiswa OCBC Bank ini.

The scholarship is open to students who have gained admission or are eligible for admission into first year full-time undergraduate studies at selected Malaysian universities. We also welcome first year students of these universities to apply.

Sebarang pertanyaan anda boleh berhubung terus dengan pihak OCBC Bank atau layari laman website rasmi OCBC Bank. 
Semoga perkongsian mengenai biasiswa OCBC Bank ini bermanfaat kepada anda.